Vážení zákazníci,

v souvislosti s aktuální bezpečnostní situací v České republice si Vás dovolujeme informovat o organizačních změnách v naší společnosti. S účinností od pondělí 16.3.2020 platí následující pravidla:

Servisy našich služeb jsou zajištěny dle aktuálně platných legislativních možností. Většinu servisů se budeme snažit vyřešit bezkontaktně. Pokud bude nutný výjezd technika, budeme situaci řešit individuálně v rámci možností a aktuální legislativy.

Informace Vám rádi podáme na našem dispečinku – ve všední dny 7:00 – 19:00, o víkendech 8:00 – 16:30:
telefon: 469 775 775
email: dispecink@coprosys.cz

Nové objednávky a doplňkové služby stávajících připojení budou zajišťovány dle priorit a možností bezkontaktního nastavení a připojení. Pokud bude nutná instalace na místě, budou platit stejná pravidla jako pro servis (viz výše).

Všechny naše pobočky jsou až do odvolání uzavřeny pro veřejnost. Platby prosím provádějte pouze bezhotovostně. V rámci možností můžete využít služeb České pošty.

Při úhradách bankovním převodem je třeba dbát na správné (přesné) zadání údajů jako je variabilní symbol, částka a číslo účtu. Pokud bude některý z těchto údajů zadán špatným způsobem, platba nemusí být správně identifikována a přiřazena.

Na aktuální situaci jsme připraveni a snažíme se zachovat provoz celé naší sítě v nejvyšší možné kvalitě. Servis naší páteřní sítě je zachován bez omezení v režimu 24/7.

Naši zaměstnanci pracují odhodlaně pro zachování Vašich služeb a my všichni bychom se měli postarat i o jejich bezpečnost, ale i o bezpečnost nás všech. Prosíme, přistupujte k situaci zodpovědně a respektujte naše pravidla.

Děkujeme.

Vedení a zaměstnanci společností ve skupině COPROSYS